Udržateľná móda
Slovenské značky
Ne-sebecké nakupovanie

Časté otázky

Objednávka

Práve som si objednal tovar a chcem zmeniť objednávku. Čo mám robiť?

Kontaktujte nás obratom na info@slovflow.sk a nájdeme riešenie.

Chybne som zadal kontaktné údaje a doručovaciu adresu. Čo mám robiť?

Kontaktujte nás obratom na info@slovflow.sk a nájdeme riešenie.

Môžem objednávku zrušiť?

Kontaktujte nás obratom na info@slovflow.sk a nájdeme riešenie.

Môžem dostať svoju objednávku v darčekovom balení?

Áno, stačí, ak pri objednávke zvolíte možnosť darčekového balenia.

Predobjednávka

Ako funguje predobjednávka?

Pri každom ne-bežnom kúsku, ktorý je na predobjednávku, nájdete po výbere veľkosti a farby informáciu o jeho dostupnosti. Tovar na predobjednávku odosielame ihneď, ako ho výrobca pre vás vyrobí.

Tovar na predobjednávku si môžete objednať samostatne. Vyberiete si z dostupných možností dopravy a zaplatíte vybraným spôsobom.

Tovar na predobjednávku si môžete objednať spolu s tovarom skladom. V tomto prípade platíte iba jedno poštovné a tovar skladom odosielame spolu s predobjednávkou. Teda čakáme na dodanie predobjednávky od výrobcu a až potom posielame všetky ne-bežné kúsky spoločne v jednom balíku.

Ako môžem zaplatiť za predobjednávku?

Za predobjednávku platíte vopred. Môžete zaplatiť prevodom na náš účet alebo platobnou kartou ako v prípade štandardnej objednávky.

Pokiaľ ste si vybrali platbu cez bankový prevod, vybavovanie predobjednávky začíname až po pripísaní peňazí na náš účet.

Aká je doba dodania predobjednávky?

Doba dodania každého ne-bežného kúsku v predobjednávke je individuálna. Záleží od výrobcu a jeho aktuálnych kapacít. Pri každom ne-bežnom kúsku, ktorý si môžete objednať na predobjednávku, nájdete po výbere veľkosti a farby informáciu o predpokladanej dobe dodania.

Pokiaľ by sa predpokladaná doba dodania zmenila, budeme vás kontaktovať s presnejšími informáciami ohľadom doby dodania.

V rámci doručenia dopravcom si môžete vybrať zo 4 možností. Doba doručenia po expedovaní zásielky je obvykle 2-4 pracovné dni, záleží od vami vybraného spôsobu doručenia.

Platba

Aké sú možnosti platby?

Môžeš si vybrať z dvoch možností platby:

– platba prevodom na náš účet

– platba platobnou kartou (Visa, Mastercard) cez bezpečnú platobnú bránu GoPay

Čo znamená SEPA, IBAN a BIC?

SEPA (Single Euro Payments Area) znamená jednotnú oblasť platby v eurách. Zabezpečuje, že platby v rámci Európy prebiehajú jednoducho a efektívne ako platby v rámci jednej krajiny.

IBAN (International Bank Account Number) je medzinárodný formát čísla účtu. Začína kódom krajiny (SK), pokračuje kontrolným číslom, kódom banky a číslom účtu. Skladá sa z 15 až 34 znakov, záleží od krajiny. Slovenský IBAN je zložený z 24 znakov. IBAN sa v elektronickej forme zadáva bez medzier.

BIC (Business Identifier Code) je medzinárodný identifikačný kód banky. Vďaka nemu sa každá platba dostane do správnej banky. Každá banka má vlastný BIC (alebo tiež SWIFT) a nájdeš ho uverejnený na jej webovej stránke.

Kde na svojej karte nájdem bezpečnostný kód CVC?

CVC (Card Verification Code) je verifikačný kód platobnej karty. CVC slúži na autentifikáciu držiteľa karty. Ide o bezpečnostný 3-miestny kód, ktorý sa nachádza sa na zadnej strane platobnej karty.

Ako dlho trvá prevod peňazí na účet?

Dĺžka prevodu peňazí záleží aj od banky. Pokiaľ je vaša banka zhodná s tou našou (Tatra banka), prevod je zvyčajne realizovaný do 24 hodín od zadania platby počas pracovných dní. V ostatných prípadoch je SEPA prevod (v rámci SR a mimo SR) obvykle realizovaný za 2 dni, teda ak dnes bude odoslaná platba, na druhý deň máme platbu pripísanú na účte.

Zahraničná platba je pripísaná na náš účet obvykle do 3-5 dní.

Doprava a doručenie

Aké sú možnosti dopravy?

Na Slovensku si môžete vybrať zo 4 možností doručenia:

– osobný odber

– doručenie na adresu kuriérom GLS

– doručenie do GLS Parcelshopu

– doručenie na výdajné miesto Zásielkovne

Viac sa dozviete v časti Doprava

Koľko stojí poštovné?

Osobný odber je zadarmo.

Doručenie na adresu kuriérom GLS stojí 4,00 EUR.

Doručenie do GLS Parcelshopu Sstojí 3,00 EUR.

Doručenie do Zásielkovne stojí 2,00 EUR.

Viac sa dozviete v časti Doprava

Môžem si objednaný tovar vyzdvihnúť osobne?

Objednávku si môžete vyzdvihnúť osobne na adrese: SLOVFLOW, Račianska 96, 83102 Bratislava (Optimum, budova A). Stačí, ak zazvoníte na zvonček SLOVFLOW, nadiktujete číslo objednávky a my vám odovzdáme vašu objednávku.

Viac sa dozviete v časti Doprava

Aká je doba dodania?

Pri platení bankovým prevodom objednávku expedujeme až po pripísaní platby na náš účet. Štandardná doba dodania produktov dopravcom, ktoré sú na sklade, je 2-4 pracovné dni.

V prípade, že ide o produkty na predobjednávku, doba dodania sa môže predĺžiť, bude vám však upresnená pri potvrdení objednávky.

Viac sa dozviete v časti Doprava

Posielate balíky aj do zahraničia?

Áno, doručujeme objednávky aj do zahraničia, zatiaľ len do susedných krajín: Česka, Rakúska, Maďarska a Poľska.

Objednávky do Českej republiky doručujeme prostredníctvom Zásielkovne.
Doručenie na výdajné miesto Zásielkovne v Českej republike stojí 3,00 EUR.
Doručenie na adresu prostedníctvom Zásielkovne stojí 5,50 EUR.
Medzinárodná doprava do Rakúska, Maďarska a Poľska je realizovaná kuriérskou spoločnosťou a stojí 10,00 EUR.

Viac sa dozviete v časti Doprava

Vrátenie, výmena a reklamácia

Ako môžem vrátiť tovar?

Tovar môžete vrátiť 2 spôsobmi:

– osobne na našu adresu (zadarmo)

– poštou (na vlastné náklady)

Viac sa dozviete v časti Vrátenie a reklamácia

Čo ak mi objednaný tovar nesadne? Môžem ho vrátiť?

Ak vám tovar nesedí, nepáči sa vám alebo máte iný dôvod, môžete ho vrátiť do 30 dní od jeho prevzatia.

Tovar však musí mať všetky etikety a obaly, nemôže byť nosený alebo poškodený. Po jeho doručení na našu adresu spolu s vyplneným formulárom na vrátenie vám vrátime peniaze na váš bankový účet do 14 dní.

Viac sa dozviete v časti Vrátenie a reklamácia

Ako môžem reklamovať tovar?

Tovar môžete reklamovať 2 spôsobmi:

– osobne nám ho priniesť na našu adresu (zadarmo)

– zaslať poštou (na vlastné náklady)

Reklamovaný tovar nám doručte spolu s kópiou faktúry a vyplneným reklamačným formulárom.
Na posúdenie reklamácie máme 30 dní od uplatnenia reklamácie.

Viac sa dozviete v časti Vrátenie a reklamácia

Aká dlhá je záručná doba pre uplatnenie reklamácie?

Záručná doba sú 2 roky od prevzatia tovaru.

Viac sa dozviete v časti Vrátenie a reklamácia

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám na info@slovflow.sk